Arbejdsgruppe om Åbent Hus
Tid og sted: Søndag 2. februar 2025 på Stolbroladen kl. 14.00
Arbejdsgruppen skal udarbejde en plan for afholdelse af Åbent Hus 10. maj 2025.
Arbejdsgruppen består af: Arne, Torsten, Ida, E`Si`Skå, Søs og E`Svenstrup laug.
[am@svenstrupfriskole.dk, torsten.suf@gmail.com,ida7711@gmail.com,agnes@nielsen.net,haej12@gmail.com]
Forslag til dagsorden:
- Valg af dirigent og referent.
- Godkendelse af dagsorden.
- Gennemgang af de indkomne forslag.
- De forskellige foreninger har deadline 1. februar 2025 for udfyldelse af spørgeskema på nettet :
KLIK HER. … også for at se, hvad der spørges om, og hvordan.
- Svarene gemmes i et regneark, og Hans Erik Jacobsen (haej) sørger for at formattere og udskrive regnearket så oplysningerne kan bearbejdes i arbejdsgruppen. (Regneark) [Det overvejes om indholdet løbende kan deles via Google Docs /haej].
- På baggrund af svarene udarbejdes beskrivelser, bykort, tidsplan, klippekort m.v., med henblik på så gnidningsfri afvikling som muligt, der giver størst muligt udbytte for foreningerne.
- Sponsorater. Det vurderes om der er behov for sponsorater for at give størst mulig effekt og håndtere økonomien.
- Ringriderpølser, pølsebrød, grillkul?
- Annoncering – hvis det har et omfang så det ikke kan gøres gratis.
- Trykning af materiale; bykort, beskrivelser.
- .
- De forskellige foreninger har deadline 1. februar 2025 for udfyldelse af spørgeskema på nettet :
- Opmærksomhed / Markedsføring
- Der er listet nogle ideer til, hvordan der kan gøres opmærksom på aktiviteten. Dette dokument vil løbende blive opdateret frem til 2. februar 2025. På baggrund af dokumentet besluttes hvilke tiltag, der skal iværksættes – og af hvem. (Regneark med kommentarer).
- .
- Næste møde
- Godkendelse af dagsorden til fællesmøde 17. februar 2025 kl 19.00 på Forsamlingshuset
- Dato for næste møde i arbejdsgruppen.
- .
- Eventuelt
- .
Spørgeskemaet er gengivet her:
Foreninger i Svenstrup
Der planlægges Åbent Hus i foreningerne i Svenstrup 10. maj 2025.
E-mail adressen skal angives i denne formular. Der tilsendes en kvittering til denne, og der kan senere rettes i oplysningerne ved at klikke på linket i svaret. Så gem dette!
E Svenstruplaug ved Hans Erik Jacobsen (haej12@gmail.com) har ansvaret for at planlægge og koordinere aktiviteten, og kan som den eneste se alle svarene samlet.
Deadline er 1. februar 2025. Vi mødes i arbejdsgruppen søndag 2. februar kl. 14.00 i Stolbroladen.
Der er fællesmøde på Forsamlingshuset 17. februar 2025 kl. 19.00.
Hans Erik Jacobsen, formand for E Svenstruplaug
Mailadresse*
Foreningens navn*
Forenings Adresse
Formands navn og telefonnummer*
Hvad laver foreningen
Mangler Foreningen noget
Hvor og hvornår afholdes Åbent Hus Fra-Til
Hvorfor afholdes Åbent Hus – Begrundelse
Mulige oplevelser under Åbent Hus
Udleveres materiale – hvilket
Serveres snack – hvilket
Stilles skilte til vejvisning ud – hvor
Webadresse
Facebook*
Andet*
En kopi af dine svarene sendes som mail til den mailadresse, som er angivet.